-> Change language

Newslatter

Pe acest site ...

Evaluare utilizator: / 5
Cel mai slabCel mai bun 

Dr. Bratu Medic specialist cardiolog

vezi site personal


Dr. Ionel Bratu este cardiolog. A absolvit Facultatea de Medicină a U.M.F. „Gr. T. Popa”- Iaşi în 1996. În momentul de faţă lucrează într-un cabinet privat de cardiologie din oraşul Brăila. Colaborează, de asemenea, cu Centrul de Sănătate Podiş, oferind asistenţă de specialitate pacienţilor incluşi în programul de recuperare cardiovasculară.
Este adeptul practicării medicinii în mod raţional, abordând mai degrabă cauzele decât efectele. În practica sa pune accentul pe educarea oamenilor pentru un stil de viaţă sănătos şi preferă folosirea unor tratamente care acţionează în armonie cu legile sănătăţii, care se bazează pe mecanismele de vindecare cu care Creatorul nostru ne-a dotat organismul.

Un documentar realizat de SPERANŢA TV: aici

Mai multe articole scrise de DR. Bratu sunt afisate in partea dreapta.



Piramida alimentatiei rationale

 

 



Acest ghid nutriţional, elaborat în 1992 de Departamentul Agriculturii şi Departamentul de Sănătate din Statele Unite ale Americii, se bazează pe cele mai noi şi mai sigure date ştiinţifice din domeniul alimentaţiei sănătoase. Este gândit atât pentru omul sănătos, cât şi pentru bolnavi cu diverse afecţiuni (inclusiv pacienţi cu boli cardiovasculare, diabet, obezitate, dislipidemie, boli reumatologice, etc.).
Imaginea grafică a piramidei este cea clasică, dar în explicaţiile care urmează au fost folosite şi informaţiile din variantele mai noi ale ghidului (MyPiramyd şi MyPlate). Ca inovaţie, alimentele din fiecare grupă au fost împărţite pe categorii, în funcţie de cantitatea de fibre şi de grăsimi pe care o conţin (categoria I la fiecare grupă conţine alimentele cele mai sănătoase, bogate în fibre şi sărace în grăsimi saturate).
Calculaţi pentru fiecare zi cantitatea de alimente pe care o consumaţi din fiecare grupă. Mai jos aveţi un exemplu de calcul pentru o zi. Pentru calculul porţiilor se folosesc măsuri aproximative, cel mai frecvent cana de 250 ml. La fiecare grupă alimentară găsiţi în continuare explicaţii detaliate despre cât înseamnă o porţie şi ce alimente se includ în grupa respectivă.
Ca regulă generală, trebuie să se consume în fiecare zi cantitatea recomandată în ghid. Nu se pot face înlocuiri între grupe alimentare diferite (de exemplu, nu pot mânca un măr în locul unei felii de pâine, deoarece primul e la grupa „fructe”, iar a doua la grupa „cereale”).

Share on facebook

Din aceeasi categorie