-> Change language

Newslatter

Pe acest site ...

Share

Deşi suntem cu toţii sunt conştienţi de faptul că micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, mulţi dintre noi avem tendinţa de a sări peste micul dejun, folosim doar ceaşcă de cafea înviorătoare.

O mare parte din studii au fost efectuate pentru a demonstra ca sarind peste  micul dejun  nu este o decizie buna , în special pentru cei care doresc să îşi reducă aportul de calorii. Conform ultimelor estimări, aproximativ 56 la sută de oameni sar peste micul dejun. Amintiţi-vă că un mic dejun bun vă ajută  metabolismul , pentru a îmbunătăţi creativitatea şi capacitatea de concentrare, precum si consuma mai putine calorii pe parcursul zilei.

Cu toate acestea, cei mai multi dintre noi nu isi dau seama cat de importanţ este un mic dejun (sanatos), e o parte a stilului de viaţă sănătos. Deci, ce mancam, de obicei, la micul dejun? Omlete, covrigi întregi de grâu, briose sau cereale. De fapt, ceea ce mâncăm dimineaţa depinde cât de mult timp ne-a luat pentru pregătirea dejunului, nu? Exemple eficiente sănătoase pentru micul dejun veti gasi mai jos, folositile la masa de dimineata pentru a aduce energie si optimism pentru intreaga zi. Amintiţi-vă că, chiar dacă nevoia de a manca repede, ar trebui sa mananci inteligent şi alegeţi opţiunile cele mai ecologice!

Dacă sunteţi cu adevărat greu presat de timp in fiecare dimineata, poti sa te gandesti la ceva care va merge foarte bine împreună cu ceasca de cafea dimineata. Puteţi mânca doar unele fructe sau legume organice cum ar fi mere, morcovi, portocale sau banane, care va oferi cu vitamine pe bază de plante si antioxidanti. În cele din urmă, un pahar de portocale proaspat stors sau suc de rosii va face, de asemenea, ca un mic dejun foarte rapid şi sănătos.
Dacă aveţi la dispozitie mai mult de 10 minute pentru masa de dimineata, un mic dejun sănătos  consta in piureuri de fructe sau iaurt . Sau tăiati fructele bucatele ,  amestecati-le împreună cu un pic de gheaţă, . Sau se amestecă fructele cu o cantitate mică de iaurt organic, adăuga ti  cereale sau seminţe - ce ce poate fi mai sanatos ?
O alternativă, ouă moi sau omleta , mincate cu o felie de pâine neagră şi unele legume (cu toate acestea, încercaţi să nu mâncaţi ouă la micul dejun mai mult de două ori pe săptămână). Puteţi prepara o salată de fructe uşor prin folosirea unor felii de mere, banane şi în alte tipuri de fructe preferate de dumneavoastră, amestecatile cu nuci, seminte, cereale .. De asemenea, mancand doar un bol de cereale cu lapte degresat şi un pumn de fructe uscate pot fi o alegere minunata, şi foarte sănătoase pentru cei care iubesc mic dejun sănătos .

Evitaţi carnea la micul dejun. Diferite tipuri de şuncă, slănină sau cârnaţii sunt supraîncărcate cu ingrediente periculoase, cum ar fi grăsimi şi altele. Prin urmare, un mic dejun fara carne poate fi o soluţie sănătoasă, in acest fel începeţi ziua cu dreptul.
Utilizati surse alternative de proteine pentru micul dejun. Acestea pot fi, de exemplu, un pumn de nuci, 1-2 ouă, iaurt simplu . Amintitiva că organismul dumneavoastra are nevoie de proteine pentru producerea de energie, prin urmare utilizati sursele sanatoase de proteine.
Nu uitati de fibre. Fibrele sunt dintre cele mai importante şi cele mai mari elemente de dietă, corpul nostru are nevoie de ele, fiind digerate intr-un timp scurt. In acest fel  ne vom simti mai usori . Folosind la micul dejun, cereale, paine integrala, covrigi şi aşa mai departe , aceasta va va ajuta sa reduceti aportul de calorii.
Cu totii trebuie sa ne amintim despre  alimentele bogate în grăsimi sănătoase, care joacă un rol în reducerea nivelului nostru de colesterol (LDL) şi prevenirea bolilor cardiovasculare grave, reduce inflamatia si ajuta la stimularea starea de spirit. Utilizaţi următoarele idei pentru îmbunătăţirea micul dejun adaugand acizi Omega-3, seminte de in la salata sau iaurt, sau o mica bucata de somon sau de alţi peşti.
Mancati o portie de fructe si legume la micul dejun. Sunt cele mai bune surse naturale de vitamine si antioxidanti . Adăugarea acestor depozite naturale valoroase la micul dejun , vă va ajuta la prevenirea bolilor cum ar fi diabetul, bolile de inima si multe tipuri de cancer.
Incercati  un pahar de suc de fructe proaspăt stoarse dimineaţa. Evita sa bei sucuri comerciale, care au calorii goale. Dacă nu aveţi posibilitatea de a pregăti sucul din propria bucatarie, incepeti cu un pahar de apa minerala amestecata cu o lingura de suc de lamaie si o lingurita de miere.
Este foarte important pentru organism  calciul, care se gaseste in cantitate mare in produsele lactate (lapte, branza proaspata), in caz ca va displac folositi seminte de susan macinat, o ligurita pe zi.
Evitati produsele chimice dăunătoare şi îndulcitori artificiali. Specialiştii avertizează că îndulcitorii artificiali va creste pofta pentru alimente dulci, acesta este un mod de adăuga calorii la dieta noastra de zi cu zi. Utilizaţi îndulcitori naturali pentru cafeaua de dimineaţă sau cereale,  folosiţi miere, scopul este de a reduce consumul de îndulcitor artificial ..

 

Share on facebook

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează